Teambuilding

1. srečanje uporabniške skupine INSPIS

Direktor Ernest Žejn v akciji

Pretekli četrtek, 21. 6.  smo organizirali prvo srečanje uporabniške skupine INSPIS, kjer smo predstavili smernice razvoja, pregledali usklajenost z GDPR in preverili direktive do leta 2020. S primeri dobre prakse, smo pregledali integracije INSPIS sistema in delili znanje in bodoče nadgradnje s samimi uporabniki. Predlogi so bili pozitivno sprejeti med udeleženci, ki se bojo delovni skupini verjetno ponovno pridružili. Srečanja so se udeležili predstavniki inšpektoratov in skupaj smo prediskutirali aktualne teme.

Hvala vsem udeležencem.

Prihodnjo uporabniško skupino, namenjeno pravnikom in pravnim službam – uporabnikom ShakeSpeare™ Legal, organiziramo v mesecu septembru.

Direktor in lastnik ŽEJN Group – izgradnja ekosistemov v sodelovanju s kupci z uporabo praks trajnostnega upravljanja za naše nemške partnerje.

 

Obvestilo – GDPR ShakeSpeare™

Uporabniki ShakeSpeare™ v Pantheon-u

V sklopu dejavnosti pri doseganju uredbe GDPR vam sporočamo, da lahko soglasja, ki ste jih prejeli od svojih kupcev/partnerjev, shranjujete kar neposredno na posameznem subjektu (kupcu/partnerju).

Vsi, ki že uporabljate ShakeSpeare v Pantheonu, to lahko naredite tako, da preprosto preko 3 (treh) tipk dodajate dokumente neposredno na Subjekte.

V primeru, da ste uporabnik Panhteon-a in dodatka ShakeSpeare še nimate, to lahko naredite z obiskom naslova http://www.aktivacija.zejn.si/  in izpolnite podatke. Prosimo vas, da v prostor “Vaše sporočilo” navedete GDPR-PASS. Po prejemu podatkov vam bomo aktivirali licenco Pantheon ShakeSpeare (PASS).

Ekipa Žejn Group

LPP Slovenija

Pretekli teden smo dobili naročilo od LPP Slovenija – sicer slovenske poslovne enote poljskega podjetja, ki se ukvarja z modno industrijo.

S tem postaja korporacija LPP, ki bo našo programsko opremo že uporablja v Srbiji in na Hrvaškem, geografsko najbolj razširjena inštalacija ShakeSpeare™ do sedaj.

Personalkongress

Podjetje 42 Digital Business Solutions GmbH se je predstavilo na dogodku Personalkongress, ki ga je organiziralo združenje delodajalcev Bavarske za kovinsko in električno industrijo.
42 DBS je predstavil interno procesno digitalizacijo s pomočjo programske rešitve ShakeSpeare. Personalkongress IT je konferenca za kadrovske in informacijske managerje v srednje velikih in velikih podjetjih na Bavarskem. Okoli 300 obiskovalcev je prihajalo iz kadrovskih in IT oddelkov iz največjih elektro in kovinarskih podjetij na Bavarskem, ki predstavljajo hrbtenico nemške industrije.
Predstavitev 42 DBS je bila osredotočena na digitalizacijo in avtomatizacijo procesov v notranji organizaciji, kot so osnovni kadrovski procesi, vodenje računov, preverjanje kakovosti in procesi obvladovanja tveganj. 

Partner seminar 2018

 

Za nami je tudi letošnji ShakeSpeare™ seminar, ki je potekal 19. in 20. aprila v Kristalni palači, v prostorih IBM.

Letošnje izobraževanje nam je prineslo kar nekaj novih certificiranih ShakeSpeare™ strokovnjakov, tako med internimi sodelavci, kakor zunanje iz UKC Ljubljana, Primasa d.o.o.,
42 DBS iz Nemčije, Veridian healthstream iz Hrvaške in GoPro iz Srbije.

 

 

 

GDPR

Zavedamo se, kako so danes pomembni osebni podatki. Kot se razvija družba, se razvijajo tudi naše vrednote in stališča ter različni vidiki našega življenja – digitalne družbe in digitalnih informacij. Ker ShakeSpeare ™ uporabljajo vlade, zdravstvo, bančništvo itd., smo v preteklosti naredili veliko dodatnih korakov pri informacijski varnosti. Hvaležni smo, da smo dobili nov standard, GDPR, ki sistematično obravnava vprašanje informacijske varnosti osebnih podatkov in standardizira nivo njegove kvalitete. Vse funkcionalnosti ShakeSpeare™ so bile zasnovane tako, da bo od različice V5.1 popolnoma skladen z GDPR. Spremembe niso bile izvedene le na ravni arhitekture, podatkovne baze in uporabniškega vmesnika, temveč tudi proceduralnega dela in protokolov o določenih uporabah procesov BPM in drugih osnovnih enot.

Partner seminar 2018

Partner seminar 2018

ŽEJN Group vabi partnerje na letni partnerski seminar, ki bo v mesecu aprilu v Ljubljani.

17. april tečaj za začetnike – webinar

19. in 20. aprila Partnerski seminar

Na seminarju bodo predavali strokovnjaki s področja prodaje in razvojnih tehnologij znotraj naših softwareskih rešitev.

Zainteresirani nas kontaktirajte na e-naslov info@zejn.si ali na 01 565 33 46

 

Partner seminar 2018 Agenda

5 priključkov, 1 sistem

Število kmetij v Slovenji upada že od osamosvojitve, a trend nakupa traktorjev raste. Ta slovenska posebnost je pravi fenomen. Razlogov za nakup novega traktorja je več, eden glavnih je zagotovo uporaba traktorjev na različnih terenih, za različna opravila in možnost uporabe različnih priključkov. Toda ali ne bi bilo bolj smiselno, da bi imeli isti traktor za vse podlage in terene ter seveda za vsa opravila in priključke.

Podobno, če ne enako kot na trgu traktorjev, se dandanes dogaja na trgu programske opreme, ki jo podjetja uporabljajo za poslovne procese. V povprečnem podjetju se uporabljajo trije popolnoma različni sistemi za opravljanje različnih procesov, kar zagotovo tako kot pri traktorjih, ni smiselno. Velik problem nastane, kadar različni sistemi med seboj niso integrirani in je komuniciranje sistemov med seboj zelo težavno oziroma nemogoče.

Zato se je zagotovo bolj smiselno odločiti za nakup ene programske opreme, ki ima različne funkcionalnosti in je primerna za uporabo v vseh segmentih vašega poslovanja. Če prevedemo v jezik traktorjev, bolje je kupiti en traktor, na katerega lahko priključimo vse priključke in je zmožen delo opravljati na čim več podlagah.

Vendar imamo pri programski opremi možnosti integracije med različnimi sistemi, kar pa je pri traktorjih bistveno težje.  Z integracijami in uvajanjem celostnih programskih rešitev se v podjetju Žejn Group ukvarjamo že dobrih dvajset let. Sami smo razvili dokumenti sistem, ki omogoča vrsto funkcionalnosti na nivoju podjetja, od likvidacije računov, vodenja projektov, hrambe dokumentacije, beleženja aktivnosti, porabe časa, do dnevnika aktivnosti in še bi lahko naštevali.

Čeprav ne omogočamo vseh funkcionalnosti, ki jih omogoča ERP sistem, smo v podjetju že pred časom zaznali, da so globoke integracije prava rešitev, da lahko naročniku ponudimo celosten paket, kjer ni težav pri prehajanju iz sistema v sistem. S tem namenom smo pred tremi leti izvedli integracijo s Pantheonom, ki ponuja ERP za računovodske servise, v letošnjem letu pa smo izvedli tudi integracijo z ERP ponudnikom Pro-Bit.

Uporabniki obeh naših partnerjev lahko sedaj brez težav v svojem ERP sistemu uporabljajo tudi naš dokumenti sistem ShakeSpeare™. Z globoko integracijo v traktorskem jeziku traktor dobi dodatne priključke in zato ni potreben nakup novega traktorja, ki je bistveno dražji kot samo priključek.  Integracija je za uporabnika dodana vrednost, saj se ponudnik dokumentnega sistema osredotoča samo na dokumentni sistem in je v njem strokovnjak, zato je v večini primerov rešitev boljša, kot če bi dokumentni sistem kupil pri ponudniku ERP storitev.

Verjamemo, da je v letu 2018 pravi čas, da konsolidirate svoje procese in se odločite za celostno rešitev, ki bo vašemu podjetju omogočila, da žanje v vseh programskih jezikih, ki jih uporabljate. Da se bo to resnično zgodilo vas vabimo na kavo, da spoznate programsko opremo ShakeSpeare™, ki omogoči, da vaše poslovanje teče bistveno enostavneje in učinkoviteje.