Team building – kuhinja za vse okuse

Letošnjo jesen si bomo zapomnili po kulinaričnem team buildingu, kjer so se nam pridružili tudi nemški sodelavci.

Bilo je prijetno toplo vzdušje, malce smo tekmovali, malce sodelovali, bili ustvarjalni, glasni, lačni, Žejn-i 🙂 in pa na koncu seveda zadovoljni.

Še enkrat se je izkazalo, da smo čudovita ekipa, ki skupaj zmore narediti tudi, kar na prvi pogled izgleda nemogoče.

ShakeSpeare® prepoznan v svetovnem merilu

ShakeSpeare® je na svetovnem prizorišču prepoznaven kot novodobna platforma v LegalTechu. V britanski reviji Artificial Lawyer smo opisani kot »nova kohorta«, celotni članek je na voljo tukaj:

Uporabniško srečanje INSPIS

Včeraj, 24.9.2020, smo izvedli še eno srečanje pod strogimi NIJZ priporočili.

Srečali smo se s predstavniki uporabnikov inšpektorskega sistema  INSPIS in se zbrali v hotelu Ribno, nekateri udeleženci pa so se nam pridružili preko online tehnologije. Na rednem letnem srečanju smo podrobneje predstavili novosti, s primeri konkretne uporabe, pa so predstavniki uporabnikov različnih inšpektoratov dodali pravo težo tehničnim zmogljivostim INSPISa.

Zahvaljujemo se vsem udeležencem za aktivno sodelovanje na srečanju, saj le tako lahko skupaj začrtamo pravo razvojno vizijo.

Konferenca Prihodnost industrije in internacionalizacije

Danes poteka Konferenca Prihodnost industrije in internacionalizacije. Veseli smo, da je tudi naš ustanovitelj in izvršni direktor, Ernest Žejn, član okrogle mize o »pametnih storitvah«.

Več si lahko preberete tukaj: »https://www.gzs.si/Dogodki/21-09-2020/ .

  

Tretji Zajtrk s ShakeSpearom

Veseli in ponosni smo, da smo tudi v teh časih, ko je organizacija  poslovnih srečanj malo bolj zahteven zalogaj, uspešno izpeljali letno srečanje Legal ShakeSpeare uporabnikov.

V torek, 15.9.2020, smo se zbrali na poslovnem zajtrku v Kristalni palači  v Ljubljani, ob okusnih rogljičkih in kavici. V prijetni družbi, smo strnili smernice digitalizacije dela s poudarkom promocije dela na daljavo, pregledali EU smernice razvoja in predstavili planiran razvoj naših programskih orodij v letu 2021. Prisluhnili smo tudi željam in potrebam uporabnikov za prihodnost.

Hvala vam vsem za Vaš dragocen prispevek!

Teambuilding pri Lavričevi koči 2020

Ni ga čez sproščeno druženje s sodelavci ob dobri jedači in zabavi na svežem zraku.

Pravna pisarna na 2. valu

Prišli so časi, ko so se v trenutku in nepričakovano delovne navade mnogih pravnikov postavile na glavo. V kriznih razmerah, so začeli ugotovljati, da:

 

– nimajo strukturirano urejene dokumentacije
– imajo dostop do dokumentacije samo fizično v svoji pisarni
– imajo slab pregled nad porabljenim časom in posledično izzive pri zaračunavanju storitev
– izmenjujejo osebne in občutljive podatke preko tveganih digitalnih kanalov
– nimajo dobrega pregleda nad roki

 

Če smo res na pragu drugega vala, kakor kažejo podatki, boste nedvomno hvaležni izkušnjam dobrih praks odvetnikov, ki že desetletja pomagajo razvijati vrhunsko programsko opremo in uporabljajo robustno ter varno digitalno okolje. Več o digitalizaciji pravne pisarne, ki vam lahko pomaga ob morebitnih nepričakovanih situacijah, si lahko preberete na strani Informatizacija pravne pisarne.

 

Za več informacij smo vam na voljo na kontaktnih naslovih: sales@zejn.com in 01 565 33 46.

Letošnji partner seminar je zaključen

Kot vsako leto, smo tudi letos uspešno izpeljali Partneski seminar ShakeSpeare 2020, ki smo se ga letos lotili primerno situaciji. Predavatelji so na udeležence prenesli velike količine novih znanj s področja BPM in s ponosom ter zadovoljstvom podeljujemo certifcikate novopečenim ekspertom.

Več…

Žejn v službi kakovosti

Zavedamo se, da dandanes kakovost ni več prodajna prednost, pač pa ključni element pri izvajanju naših storitev.

Certifikacijska hiša Bureau Veritas, d.o.o. je 23. 4. 2020 presojala naše interne poslovne procese in  presodila, da snovanje, razvoj, implementacija, integracija ter vzdrževanje lastnih programskih rešitev ter programskih rešitev po meri naročnika izvajamo skladno z ISO 9001:2015.

Veseli in ponosni smo, da smo z našimi poslovnimi procesi uspešno zaključili  certifikacijo in tako tudi formalno potrdili celovito zavzetost h kakovosti. Preberite več o našem pridobljenem ISO certifikatu.

Letni ShakeSpeare® partnerski seminar 2020

Dragi poslovni partnerji!

Letos postajajo digitalna orodja za sodelovanje ter optimizacije in avtomatizacije poslovnih procesov kritična poslovna funkcija v organizacijah po vsem svetu, bolj kot kdajkoli prej. Z vsakoletnim partnerskim seminarjem ShakeSpeare® vas bomo poglobljeno usmerili na digitalno avtocesto, od poslovnih zahtev v BPMN do poslovnih konceptov v poslovnih procesih, dobrih praks in popolne digitalne avtomatizacije. Naši predavatelji bodo z vami delili izkušnje pri izvajanju poslovnih procesov, avtomatizacije poslovnih procesov in vam predstavili študije primerov na različnih področjih.

Zaradi COVID-19 bo letos partnerski seminar potekal v obliki serije spletnih seminarjev in interaktivnih e-delavnic, tako da imate dober razlog, da se dogodka udeležite!

Zaradi mednarodne udeležbe bodo predavanja potekala v angleškem jeziku.

Po koncu seminarja boste postali certificirani strokovnjak za BPM / BPA, zato prosimo, da čim prej rezervirate termin od 17. do 19. junija 2020 in nam sporočite vašo udeležbo na info@zejn.com oziroma na telefonsko številko +386 1 565 33 46.